Do Twoich zadań należeć będzie: przygotowanie dokumentów umownych dla podwykonawców (redagowanie na podstawie gotowych wzorów, kompletacja do podpisu, rejestracja i zarządzanie obiegiem dokumentów), przygotowywanie pism do inwestorów i organów administracji publicznej, archiwizacja dokumentacji, współpraca z archiwum zewnętrznym. przygotowywanie prezentacji, raportów i zestawień na potrzeby przełożonego, obsługa korespondencji, organizowanie podróży służbowych, konferencji, spotkań biznesowych, wewnętrznych spotkań firmowych, realizacja zadań zleconych przez przełożonego. Od kandydatów oczekujemy: doświadczenia na podobnym stanowisku, wykształcenia wyższego, bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office, dokładności, samodzielności i dobrej organizacji pracy, komunikatywności oraz umiejętności pracy w zespole, wysokiej kultury osobistej Co możemy Ci zaoferować? system premiowy dzień wolny w urodziny ubezpieczenie na życie prywatna opieka medyczna sekcje sportowe kursy językowe szkolenia dla pracowników wolontariat pracowniczy wymiany międzynarodowe
Aplikuj teraz | |
Detale ogłoszenia: | Specjalista ds. administracji |
Sprzedawca: | Budimex SA |
Rodzaj: | Sprżedam - prywatne |
Województwo | Wielkopolskie |
Miasto: | Poznań |
Kategoria: | Administracja & Zasoby ludzkie |
To ogłoszenie jest starsze niż 2 miesiące. | |
Edytuj | |
Zgłoś | |
Podziel się: |
Facebook
Twitter
|
Link: |